Els espais són ambients de joc, experimentació intuïtiva i de descoberta preparats per l'equip de mestres.
Les entrades i les sortides de l'escola, tant al matí, al migdia com a la tarda, es fan amb una música de fons. Aquesta música se sent durant uns deu minuts. Solen ser tres o quatre cançons d'un mateix grup o artista i cada setmana es van canviant. Evidentment hi té cabuda tota mena de música, com més diversa millor.
Mentre sona la música, en el moment d'entrar, vol ser un temps que s'ofereix a pares, mares i acompanyants en general per acomiadar-se dels nens i nenes i que aquests puguin ser rebuts pels seus respectius mestres. Volem que siguin, doncs, entrades tranquil·les.
A la tarda, a més a més, al Duar de Petits (Educació Infantil), s'ofereix una estona en què el pati és obert a tota la comunitat per poder berenar tots junts.
Els éssers humans al llarg de la història de la humanitat hem desenvolupat molts llenguatges per expressar-nos estèticament. Som éssers socials i creatius per naturalesa però també en podem aprendre i adquirir els coneixements dels altres.
Petits grups heterogenis que en diàleg interactiu realitzen tasques amb la dinamització d'una persona adulta.
La psicomotricitat, basada en el joc espontani, és una eina que ajuda a reforçar la confiança i la seguretat dels infants.
Els projectes desperten l'interès per aprendre: els coneixements que adquirim van lligats a processos per entendre la vida real.
El moment de l'entrada i la sortida de l'escola s'acompanyen amb música.
Esmorzem fruita i fruits secs i al menjador tenim cuina pròpia, ecològica, de temporada i de proximitat.
Servei d'Acollida Matinal, Servei d'Acollida Vespertina, activitats complementàries i casals